Wil je hulp met het opruimen van je huis?
Het klinkt zo fijn: een overzichtelijk huis waar alles een eigen plek heeft. Een administratie die op orde is en een agenda waar genoeg ruimte is voor dingen die belangrijk voor je zijn.
De eerste stap is gezet, je bent bij OrganizeNow beland. Ik bied jou op allerlei vlakken hulp bij opruimen.
SPULLEN
Je kan bij mij terecht voor het opruimen, ontspullen en organiseren van alle ruimtes in je huis. Ik help je om het overzicht terug te krijgen, zorg voor een systeem op maat.
Wil je hulp met het opruimen van je huis?
Ik help je met:
- Opruimen en ordenen van je elke ruimte in je huis. Denk aan kledingkasten, woonkamer, garage, zolder, kelderbox of hele huis voor meer rust en overzicht. Zo zorg je ervoor dat je niet meer hoeft te zoeken, geen dingen dubbel koopt en dat alles weer in de kast past.
- Het slim inrichten van je keuken, kledingkast of voorraadkast met een systeem op maat voor jou. Je ziet in 1 oogopslag wat je hebt aan voorraad, er zijn geen producten over de datum en alles is makkelijk bereikbaar.
- Ontspullen voor je verhuizing of verbouwing. Alleen nog spullen in dozen die je echt wilt meenemen of houden zodat je een frisse, opgeruimde start hebt op je nieuwe plek!
- Het opnieuw indelen van ruimtes en kasten bij je thuis na gezinsuitbreiding of een scheiding. Een life-event. Zo heeft alles weer een logische en vaste plek en hoef je hier niet meer over na te denken.
- Waardig opruimen na het overlijden van jouw dierbare. Je hoeft het niet alleen te doen.
Meer weten over mijn werkwijze?
Wil je meer lezen over mijn werkwijze? Ik vertel je er graag meer over.
DOCUMENTEN & TIJD
Met meer dan 20 jaar werkervaring in voornamelijk ondersteunende en administratieve functies, kun je mij met een gerust hart inschakelen voor het op orde brengen van jouw documenten en agenda.
Ik weet hoe kostbaar tijd is en hoe fijn het is als je niet geleefd wordt door je agenda en taken, ik ben expert in het optimaliseren van planningen en agenda’s.
Samen aan de slag met:
- Het verkleinen van die papierberg door het creëren van overzicht in je administratie.
- Lucht in je agenda, weer controle over je tijd en taken.
- Mailbox management.
- Planning en prioriteiten, zorgen dat de dingen die belangrijk voor jou zijn in je planning staan.
- Efficiënt benutten van tijd, ik geef je tips & tricks.
Wil je graag weer overzicht?
Samen kom je verder. Plan hier je intake gesprek met mij in.
LUXE ORGANIZING (vanaf €525,- per dag)
Is je huis ongemerkt steeds voller geraakt met spullen?
Je wil écht graag opruimen, maar door alle dagelijkse drukte komt het er steeds niet van. Nu staat alles zo vol dat je niet meer precies weet waar alles staat. Het oogt onrustig. Je zoekt vaak naar dingen, koopt vaak dingen dubbel en weet niet precies waar je moet beginnen.
Wil jij iemand inschakelen die de klus voor je klaart? Iemand die enthousiast aan de slag gaat en orde in de chaos schept? Dat kan!
Het enige wat jij hoeft te doen is stand-by staan. Live of via beeldbellen.
De rest doe ik, alleen of met een team!
Als ik ben geweest dan:
- Hoef je niet meer te zoeken naar spullen, je kan snel alles vinden.
- Heb jij weer overzicht in je huis en zelfs ruimte over.
- Zijn alle overbodige spullen uit je huis: gedoneerd of afgevoerd.
- Heb je een werkend systeem in je huis, alle spullen staan op een vaste en logische plek
- Heb jij rust en ruimte in je hoofd en heb je tijd over voor de dingen die jij belangrijk vindt.
- Is je huis weer een thuis.
- Nodig je weer graag mensen uit en kun je heerlijk ontspannen in je huis.
OPRUIMEN IN BEDRIJVEN
Zijn er veel ruimtes en kasten op de afdeling of in het bedrijf die vol liggen met spullen?
Overal liggen papieren, mappen en dingen waarvan niemand weet wat het precies is of van wie het is. Er wordt niet naar omgekeken. Het is rommelig en de afdeling oogt onrustig. De kasten zijn vol, inefficiënt ingedeeld en er mist een systeem.
Een keer de afdeling goed opruimen zou écht een uitkomst zijn. OrganizeNow biedt hulp!
Samen met de werknemers én het team van OrganizeNow resultaatgericht aan de slag in het bedrijf en in 1 dag je afdeling opgeruimd!
OrganizeNow:
- heeft 15 jaar ervaring met opruimen van afdelingen in bedrijven.
- werkt en denkt afdeling overstijgend, zorgt voor het overzicht én de details.
- is specialist in 1 op 1 coaching met mensen die moeite hebben met het afstand doen van spullen en documenten.
- heeft samengewerkt met verschillende soorten bedrijven: commercieel, overheid, scholen en zorg.
Wil je alleen de kast met kantoorartikelen, het archief of het magazijn opruimen, dat kan natuurlijk ook! Ik vertel je graag over de mogelijkheden tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Meer weten over mij?
Wil je eerst wat meer lezen over wie ik ben? Ik vertel je graag waarom ik dit werk als opruimcoach zo graag doe.