Ga naar hoofdinhoud
06-34230304 info@organizenow.nl

Professional organizer particulier:

Je kan bij mij terecht voor het opruimen, ontspullen en organiseren in je huis of op je werkplek met als doel overzicht en orde, een vaste plek voor je spullen en waar de ruimte optimaal benut is.

Ik ben een enthousiaste, praktische professional organizer met oog voor detail. Ik kan goed wensen vertalen naar de juiste actie en steek graag mijn handen uit de mouwen.

Na de gratis intake kan ik een goede inschatting doen van het aantal uren wat ik denk nodig te hebben, ik maak altijd een prijsopgave met als uitgangspunt mijn uurtarief van €65,- incl BTW. Zo weet je waar je aan toe bent en kom je niet voor verrassingen te staan.  Samen gaan we aan de slag om jouw huis weer op orde te krijgen, ik help je graag!

Professional organizer zakelijk:

Mijn tarief voor bedrijven is €95,- exclusief btw per uur. Wil je mijn hulp voor een groter project? Dan maak ik graag een offerte met een aantrekkelijke projectprijs voor je.

Extra service: wil je ook meteen een mooi opbergsysteem met custom made labels? Je kunt bij mij een praktisch systeem aanschaffen dat perfect past in jouw interieur.

Wil je weten hoe mijn werk er uit ziet? Neem een kijkje op mijn instagram voor foto’s van mijn werk: @organizenow_meta

Weest gerust. Als professional organizer heb ik een geheimhoudingsplicht. Ik ga bovendien altijd discreet te werk.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Wat is een Professional Organizer?

Een professional organizer is een expert in het aanbrengen van rust, ruimte en overzicht. Het is een praktische coach die jou begeleidt bij het maken van keuzes over spullen, documenten en tijd.

Lees hier de volledige omschrijving op de website van de NBPO:
Wat doet een professional organizer op de particuliere markt? – NBPO

Hier kun je het youtube filmpje van de NBPO bekijken:
NBPO – Professional Organizing voor de particuliere markt [ondertiteld] – YouTube

Wat is de NBPO?

Dit is de Nederlandse Beroepvereniging voor Professional Organizers.( NBPO). Ik heb hier mijn opleiding met succes afgerond. Ik ben lid van de NBPO  wat inhoud dat je werkt volgens de gedragscode waarin onder andere geheimhouding centraal staat.
Ik hanteer de algemene voorwaarden van de NBPO.

Kan ik je ook inhuren om de klus voor mij te doen?

Ja, dat kan. Uiteraard in goed overleg. Soms ben je zo druk en weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen om te beginnen. In dat geval kan het een uitkomst zijn dat ik voor jou aan de slag ga en jouw keuken, woonkamer, kasten, slaapkamer op orde breng. Natuurlijk gooi ik niets weg. Ik zal suggesties doen, en omdat jij stand-by staat, kunnen we tussen het opruimen door steeds beslissingen nemen. De rest doe ik. Hoe fijn is dat?

Waarom lukt het mij zelf niet om op te ruimen?

Veel van mijn klanten hebben een drukke baan, kinderen, een druk sociaal leven, hobby’s en komen eigenlijk vooral tijd te kort. Je bent hierin dus niet de enige. Goed opruimen en ontspullen kost tijd. Gelukkig weten steeds meer mensen de weg naar een organizer te vinden om te helpen met het opruimen van hun huis. Het kan een uitkomst zijn om samen met professional op te ruimen en een systeem aan te brengen wat je daarna zelf kan onderhouden. Als je bedenkt dat straks je huishouden soepel loopt, je niet hoeft te zoeken naar spullen en weet wat je in huis hebt, dan is het nu een investering maar op termijn bespaar je tijd en geld.

Ga je al mijn spullen weggooien?

Nee hoor, wees gerust. Jij bepaalt zelf van welke spullen je afstand doet. Ik help je in dit proces door je vragen te stellen zodat je kritisch naar je spullen kijkt. Mijn uitgangspunt is niet zoveel mogelijk weg doen, maar alleen te houden wat je nodig hebt of datgene wat je écht graag wilt houden.

Wat gebeurd er met de spullen die ik niet meer wil houden?

Samen kijken we wat de beste bestemming is voor deze spullen. Ik neem na elke werksessie zoveel mogelijk spullen voor je mee in mijn auto. Ik breng deze naar de kringloopwinkel of een ander passend goed doel. De spullen die afgevoerd kunnen worden breng ik naar het afvalbrengstation waar alle materialen gerecycled worden. Als organizer ben ik blij dat ik daar ook alle spullen kan sorteren: hout, metaal, hard plastic, kleine elektrische apparaten, etc.

Ervaringen van mijn klanten

Before Meta came we did not know about professional organizing. This was our first experience and we are so surprised.
Meta asked us many questions about how we use our kitchen. In the meantime she was organizing, than she finished and the result is amazing! It’s so logical and organized.

Miri uit Amstelveen
Rating: 5

We hebben Meta ingeschakeld om te helpen bij het opruimen van mijn huis zodat de spullen van mijn vriendin straks ook een plek kunnen hebben in ons huis. We willen gaan samenwonen en nu is er ruimte.
Van nature vind ik het lastig om dingen weg te doen, dus hulp om te leren afscheid nemen van spullen was handig. Vooral het besef dat de herinnering aan een voorwerp nog steeds bestaat, ook al is het voorwerp niet meer in je huis, heeft mij enorm geholpen.

Het allerfijnst aan de service van Meta is haar concrete aanpak (strak plan, alle spullen gaan na afloop direct met haar mee in de auto), maar met oog voor degene die ze helpt.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niks tegen mijn zin in hoefde te doen, maar zij is wel doortastend genoeg om mij ook dingen te laten weggooien. Hele prettige en open communicatie, heel fijne samenwerking, en zeer doelgerichte en concrete, maar nog steeds persoonlijke aanpak.

Wouter en Astrid uit Haarlem
Rating: 5

Meta heeft mij  handvatten gegeven om in totale chaos een start te kunnen maken met opruimen.
Deze 3 punten gaven mij houvast en sturing bij beginnen met opruimen: houden, weggooien of kringloop.
Daarna de ruimte opnieuw inrichten en zorgen dat het zo blijft. Ik leerde om niet te grote doelen te stellen in een keer.
Nu heb ik een voldaan gevoel over wat wel gelukt is. Je inspireert en enthousiasmeert! Thanks Meta!

Dieuwke uit Amstelveen
Rating: 5

Nadat Meta eerder met mij mijn kledingkast heeft opgeruimd, heb ik haar opnieuw om hulp gevraagd.
Ik probeerde het systeem te handhaven maar ik had opnieuw te veel kleding in mijn kast. Ik vind het moeilijk om dingen weg te doen.
Heel fijn om Meta weer in huis te hebben, ze weet precies de juiste vragen te stellen, zodat ik keuzes kon maken en wederom achterblijf met een keurig nette kast met genoeg ruimte.
Weggooien en doneren, vooral het laatste spreekt mij erg aan. Het idee dat iemand nog plezier heeft van mijn mooie spulletjes.
Ik blijf achter met een opgeruimd en blij gevoel!

Rosa uit Amsterdam
Rating: 5

We bevonden ons in een unieke situatie, namelijk het samenvoegen van de erfenis/ inboedel van mijn ouders met onze eigen spullen. Er zijn heel veel emotionele herinneringen bij heel veel spullen.
Meta bracht rust mee toen ze binnenkwam. Ze hielp met alle spullen te sorteren. Wat wilde ik houden en wat kon ik wegdoen? Nadat we een gedeelte van het hele project op die manier hadden afgerond, was het voor mij en mijn man ook simpeler om de rest van het huis zelf aan te pakken. Alle kleine dingen die nog moesten gebeuren werden ineens minder overweldigend.
Door Meta’s praktische kijk kon ik ook meer afstand nemen. Ik kon makkelijker beslissingen nemen over wat ik echt wilde houden en wat niet. Dat pas ik nog steeds toe.
Een fijne samenwerking, die ik iedereen kan aanbevelen.

Joyce uit Amstelveen
Rating: 5

Meta is a very professional organize coach who doesn’t lose the personal touch.
Before the project she came up with a clear plan and helped me to mentally prepare for it. During the project, she helped to stay motivated and focused till the end. In a gentle way, she challenged me to make difficult decisions. She listened and adjusted her plan that would suit best to our home/family situation.  It was a very pleasant experience and I highly recommend Meta.

Sunny uit Vleuten
Rating: 5

It was an awesome experience working with you!

Kelly uit Amsterdam
Rating: 5

I asked Meta to help during the move to our new home. Meta helped us to unpack and organize in this very busy period. It was a big relief that she could work with my teenage kids to get their rooms and closets organized. She has organized our walk-in closet, our kitchen, our bathroom and our bedrooms. I would definitely recommend her, she is a great help!

Mariana uit Amstelveen
Rating: 5

My kitchen is super organized and I can find everything again. Emptying the dishwasher is so much easier.
Thank you so much Meta, it looks amazing!

Lauren uit Amsterdam
Rating: 5

Meta is geweldig. Door de intake is ze goed op de hoogte van je wensen, geeft een realistisch beeld van de mogelijkheden en is goed voorbereid als ze begint. Op een hele prettige manier zorgt ze ervoor dat je de juiste spullen in huis behoudt. De manier van opnieuw inrichten heeft er bij mij voor gezorgd dat ik niet zoals gedacht een extra kast moest kopen maar ruimte over heb gehouden. Ze werkt heel efficiënt, is discreet en in mijn ervaring een hele prettige persoonlijkheid om mee samen te werken, aanrader dus!

Anne uit Amsterdam
Rating: 5

Super happy with my kitchen!

Klant uit Amstelveen
Rating: 5

Meta heeft mij geholpen bij het uitpakken van de verhuisdozen. Ze was ontzettend hands-on en was een steun in de rug die verhuisweek. In zo’n week waarin zoveel gebeurd, is het fijn om iemand naast je te hebben, die je helpt en van aanpakken weet!

Petra uit Amstelveen
Rating: 5

Ik heb Meta gevraagd te helpen om meer structuur te brengen in mijn drukke bestaan met vier pubers in huis. We zijn aan de slag gegaan met mijn kledingkast en de indeling van de keuken.
Wat Meta goed kan is rust brengen in het nemen van beslissingen. Wil ik iets bewaren of juist niet?
Ze past haar werkwijze aan naar wie ik ben, ze legt niets op maar kijkt naar wat bij mij past.
Bij de indeling van de kledingkast en keuken is echt een wereld voor mij opengegaan. Het is nu logisch ingedeeld. Hierdoor blijft het ook opgeruimd. Meta is een professional en een gezellige vrouw om mee samen te werken. Ik raad haar zeker aan!

Willianne uit Vleuten
Rating: 5
Back To Top